patti

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Nathalie - 14 september 2010 22:25

Ska lägga mig nu, efter en jobbig skoldag med jobbigt föräldramöte.. Imorgon ska jag träffa min sötnos Ebba som fyller 16, så hör av mig när jag kommer hem,


  

PUSS!

Av Nathalie - 14 september 2010 21:06

ligger i sängen med min pojkvän nu, egentligen så borde jag plugga om mina medeltidskvinnor men orkar inte så jag tog en fin bild på mig och min pojkvän :D


  

Älsklig och jag.  


/N

Av Nathalie - 14 september 2010 19:46

Jag ser dig gå förbi och vill ta tag i din hand. Trycka din kropp tätt intill min och dra in din doft. Känna dina fingrar mot min kind medan du ser mig i ögonen. Kyssa dig. Bara vara nära dig. Höra dina trygga andetag och känna hur luften blir varm mot min hals när du snabbt andas ut. Din lena hud mot min, bara du och jag. Låta våra kroppar ge efter för begäret, känna dina händer smeka utefter min rygg, försiktigt och varsamt. Glömma allt annat och bara vara vi. Kropp mot kropp, läppar mot läppar. 
Tankarna slår ner som en blixt, och när jag ser klart igen har du redan gått förbi.

Av Nathalie - 14 september 2010 12:48

är det någon som är bra på medeltiden? har en fråga på svenskan, "hur visade kvinnor på medeltiden att de var gifta respektive ogifta?" det ska handla om deras hår, vilken uppsättning de hade. Inte så lätt att hitta säger jag bara. Skulle vara gulligt om någon som visste kunde hjälpa mig :D

Går ju frisör det är därför jag måste skriva om just hår.

 

Puss

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

bloggstart - få fler läsare genom att gå med

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards